גולדשטיין ושות' משרד עורכי דין

[email protected]

רוצים לדבר עם עורך דין מומחה לעסקים? התקשרו עכשיו 054-8302607, או השאירו פרטים כאן

תנאי שימוש ותקנון אתר האינטרנט גולדשטיין ושות' משרד עורכי דין

אנו שמחים להזמינכם ומודים  לכם על בחירתכם לגלוש באתר האינטרנט של משרדנו "גולדשטיין ושות' – משרד עורכי דין".

משרדנו עוסק במגוון תחומי משפט במטרה לספק פתרונות משפטיים יצירתיים, למהלכים עסקיים!

האתר הוקם במטרה לספק לגולשים מידע אודות השירותים המשפטיים הייחודיים אותם מעניק המשרד (בתמורה לתשלום) ללקוחותיו.

האמור בתקנון כתוב בלשון זכר יחיד מטעמי נוחות הניסוח בלבד, כל האמור מתייחס באופן שווה וזהה לשני המינים והאמור בלשון זכר מתייחס גם לנקבה והאמור בלשון יחיד מתייחס גם לרבים.

הגדרות:

בתקנון זה, יהיו לביטויים הבאים המשמעויות שלהלן:

  • "התקנון" ו/או "תנאי השימוש" ו/או "הסכם זה" – מסמך זה על כל סעיפיו ותתי סעיפיו.
  • "המשרד" ו/או "משרדנו" ו/או "אנו" ו/או "הבעלים" – עו"ד אבירם גולדשטיין (גולדשטיין ושות' משרד עורכי דין).
  • "אנו" ו/או "משרדנו" ו/או "המערכת" ו/או "המשרד"– בעלי האתר, משרד עורכי הדין גולדשטיין ושות'.
  • "האתר" ו/או "אתר האינטרנט" – אתר האינטרנט ו/או דפי נחיתה ו/או טופסי לידים ו/או כל רכיב דיגיטלי ואמצעי לאיסוף מידע המצוי על הדומיין law-ag.co.il ו/או שלוחותיו.
  • "פעולה" ו/או "פעולה באתר" ו/או "השימוש" ו/או "השימוש באתר" ו/או "גלישה" ו/או "הגלישה באתר" – גלישה באתר קריאה ו/או צפיה בתכנים הכלולים בו, לחיצה על קישור מהקישורים אליהם מפנה, השארת פרטים, לחיצה על כפתורי התקשרות וכל פעולה אשר ייעודה יצירת קשר עם המשרד.
  • "גולש" ו/או "משתמש" – כל אדם הגולש באתר ו/או בכל מיקום אינטרנטי אליו הגיע באמצעות קישור מן האתר ונחשף לתכני האתר ו/או המשרד באמצעות רשת האינטרנט.
  • "הזנת פרטים" – פעולה אקטיבית של גולש לשם מילוי פרטים באופן ידני, או פעולה שנועדה ליצירת קשר עם המשרד לרבות ע"י לחיצה כל כפתור להתקשרות טלפונית ו/או למשלוח הודעה ו/או מילוי טפסים באופן אוטומטי על גבי טופס דיגיטלי, ו/או בכל דרך ממנה ניתן לזהות פרט מפרטי הגולש (כך למשל חיוג טלפוני מהווה הזנת מספר הטלפון של הגולש, משלוח הודעה בדוא"ל מהווה הזנת כתובת הדוא"ל של הגולש וכיו"ב, אף אם פרטים אלו לא הוקלדו באופן אקטיבי ע"י הגולש כפרטים ליצירת קשר).
  • "נכסים דיגיטליים" – דף/ פרופיל בפייסבוק ו/או בכל רשת חברתית אחרת (לרבות לינקדין, אינסטגרם, טיקטוק, חשבון פרסום בגוגל, מערכת דיוור, מערכת crm וכיו"ב.

 

  1. תנאים כלליים:
    • הגלישה באתר כפופה לכל התנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן: ״התקנון״ ו/או "תנאי השימוש). הגלישה באתר וביצוע כל פעולה בו מהווה הסכמה מלאה מצדך לכל התנאים המפורטים בתקנון, וכפי שיעודכנו מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדי של המשרד וללא הודעה מוקדמת. מועד כניסתו לתוקף של כל שינוי, יהיה מרגע פרסומו באתר, ולפיכך הנך מתבקש לבצע בדיקה באם נערכו שינויים בתקנון בכל פעם שתבצע כניסה לאתר.
    • תנאים אלו חלים על שימוש באתר בתכנים הכלולים בו ולרבות כל נכס דיגיטלי ו/או אחר אשר בבעלות המשרד אליו הגעת דרך קישור המצוי באתר ו/או כתוצאה מפעולה שביצעת באתר וכל הנובע או עולה מהם.
    • במקרה שייקבע כי הוראה בתקנון זה אינה ניתנת לאכיפה או שהינה חסרת תוקף מטעם כלשהו, לא יהא בכך כדי להשפיע או לפגוע בחוקיותן, תקפותן ואכיפתן של שאר הוראות התקנון.
    • הגלישה באתר אפשרית ממרבית הדפדפנים האינטרנטיים הנפוצים, והאתר מאפשר גלישה ממגוון מכשירים כגון: מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים סלולריים חכמים. המשרד אינו מתחייב כי האתר ו/או תכניו יהיו נגישים מכל מכשיר ו/או מכל דפדפן ו/או בכל עת.
    • הגלישה באתר הינה חופשית וללא תשלום ואינה דורשת הרשמה. השימוש באתר מיועד לכל אדם בעל כשרות משפטית אשר מלאו לו לפחות 18 שנים.
  2. הזנת פרטים באתר והשימוש בפרטי הגולש
    • אין להזין פרטים של אדם אחר זולת הגולש עצמו, אלא בהסכמת אותו אדם, בנוכחותו ולאחר שהוקראו והוסברו לו תנאי התקנון ובלבד האדם אשר פרטיו הוזנו הינו בעל כשרות משפטית ובן למעלה מ- 18 שנים.
    • בעת השארת פרטים באתר יתבקש הגולש למסור פרטים שונים, אשר אף עשויים להתקבל באופן אוטומטי כתוצאה מפעילותו באתר, כך למשל לחיצה על כפתור ליצירת קשר טלפוני מידי תהווה מסירת מספר הטלפון ממנו התקשר הגולש לידי המשרד. כמו כן, הפרטים אותם יתבקש הגולש למסור עשויים להשתנות בהתאם לדף האינטרנטי בו הוא מבקר ו/או בהתאם לסוג השירות ו/או אופן הפניה באמצעותם מבקש הגולש ליצור קשר עם המשרד.
    • במרבית המקרים גולש אשר יבקש ליצור קשר עם המשרד באמצעות האתר יתבקש להזין את פרטים כגון: שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת דוא"ל פעילה, נושא ו/או סיבת הפניה וכיו"ב – הכל כפי שיתבקש מעת לעת בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המשרד. מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים לסכל יצירת קשר עם הגולש המבקש ליצור קשר.
    • אין באמור כל התחייבות של המשרד ליצור קשר עם כל גולש שיזין פרטים באתר ו/או יערוך ניסיון התקשרות. כמו כן, המשרד אינו מתחייב ליצור קשר ו/או ליתן מענה כלשהו בתוך זמן מסוים ו/או באמצעי תקשורת מסוים ו/או בכלל.
    • הזנת פרטים ע"י הגולש ולרבות כאמור ניסיון חיוג טלפוני ו/או משלוח הודעה, מהווה הסכמת הגולש לשמירת הפרטים שהוזנו במאגרי המידע של המשרד ושימוש בהם למטרות המשרד. גולש אשר הזין פרטיו רשאי לבקש את מחיקת הפרטים והסרתם מכל מאגר, ובלבד שהדבר ייעשה בכתב באחת מדרכי התקשורת המפורטות בתקנון וכי המשרד יאשר כי הודעת הגולש במשרד נתקבלה.
    • הנתונים הנמסרים בעת הזנת פרטים באתר (לרבות בנכסים דיגיטליים אשר בבעלות המשרד המקושרים עם האתר כגון: חשבון פייסבוק, חשבון גוגל, אינסטגרם, לינק דין, טיקטוק, מערכת CRM, רשימות תפוצה וכיו"ב, יישמרו במאגרי המידע אשר בבעלות המשרד. מובהר כי על הגולש לא חלה כל חובה להזין פרטים ו/או למסור מידע, ואולם, לא ניתן יהיה לרשום גולש לרשימת תפוצה ו/או ליצור קשר לבחינת התאמת שירותי המשרד לגולש אלא בהזנת פרטים מרצונו החופשי והמודע של הגולש המבקש לעשות כן.
    • המשרד לא יעשה בפרטים אשר יוזנו ע"י הגולש כל שימוש למעט השימושים המפורטים בתקנון ו/או במדיניות הפרטיות של האתר. האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון זה.
    • הזנת פרטים ע"י הגולש מהווה הסכמה מפורשת ומתן הרשאה למשרד לכלול פרטי הגולש שהוזנו במאגרי המידע של המשרד, ולעשות בהם כל שימוש לשם יצירת קשר עם הגולש בכל אמצעי (פרונטלי, טלפוני, דיגיטלי, לרבות בהודעות דוא"ל, מסרונים והודעות מסר קצר בכל יישומון ו/או אמצעי טכני ו/או טכנולוגי אחר.
    • למען הסר ספק יובהר כי הזנת פרטים ע"י הגולש מהווה הסכמה מפורשת של הגולש לקבלת תוכן שיווקי, הצעות עסקיות, דברי פרסומת, דיוור ישיר ברשימות תפוצה, ומשלוח כל מידע שיווקי, פרסומי או אחר, כל עדכון ותוכן הכל בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המשרד ובהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה.
    • יודגש כי הזנת פרטים וכן כל פניה של הגולש למשרד לרבות ניסיון ליצירת קשר, מהווה "אישור דיוור", היינו הסכמה מפורשת של הגולש כנמען לשיגור דבר פרסומת מכל סוג ומכל מתקן. ולמצער, ייחשב הגולש כנמען אשר מסר פרטיו למפרסם במהלך רכישה של מוצר או שירות, או במהלך משא ומתן לרכישה כאמור, והמפרסם הודיע לו כי הפרטים שמסר ישמשו לצורך משלוח דבר פרסומת מטעמו, בכל דרך ולרבות בהודעת מסר קצר כמשמעותם של מונחים אלו בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב-1982.
    • זאת ועוד, הגולש מסכים ומאשר בזאת כי הפרטים אשר ימסרו על ידו למשרד באמצעות האתר ו/או ע"י נכסים דיגיטליים אחרים, ואף פרטים אותם ימסור באופן ישיר במהלך פגישה פרונטלית, שיחת טלפון ו/או כל תכתובת או ממשק אחר מול המשרד, יישמרו יישמרו במאגרי המידע של המשרד והמשרד יהיה רשאי לעשות במידע כל שימוש ולהתיר את הגישה למידע ו/או להעבירו לצד שלישי כלשהו בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי. מבלי למעט מהאמור לעיל המשרד יהיה רשאי לעשות שימוש במידע על מנת לפנות לגולש בכל עת ובכל אמצעי שיראה לנכון על מנת להציע שירותים משפטיים ו/או שירותים אחרים ו/או מידע כללי, מידע משפטי, מידע שיווקי, לשגר מסרים פרסומיים ולהציע כל שירות ו/או מוצר ו/או מידע נוסף אשר לדעת המשרד רלוונטי לשירותים הניתנים על ידי המשרד או באים בהשלמה להם ו/או קשורים אליהם, ובין היתר שירותים של אימון עסקי, ייעוץ עסקי, ייעוץ חשבונאי, ייעוץ שיווקי, ייעוץ בנושאי אשראי ומימון וכיו"ב. וכל שירות אחר אשר לדעת המשרד עשוי להתאים לגולש.
    • מובהר כי באפשרות הגולש להסיר עצמו בכל עת מכל רשימת דיוור באמצעות לחיצה על כפתור ה"הסרה" או באמצעות פנייה למשרד בדוא"ל, טלפון, פקס או מסרון. וכן ולדרוש מחיקת פרטיו מכל מאגר מידע המצוי בבעלותנו ובלבד שהדבר ייעשה באמצעות פניה בכתב (לרבות בדוא"ל ו/או באמצעות מסרון) הפניה תכיל שם מלא ופרטי הגולש אשר הוזנו ואשר משמשים את המשרד במאגריו כאמור.
  3. המידע והתכנים המוצגים באתר והשימוש בהם:
    • האתר אינו מחויב, בכל דרך שהיא, להציג תכנים מסוג או בעלי אופי מסויים, התכנים והמידע המוצגים באתר עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי של המשרד.
    • האתר כאמור נועד במטרה לשווק ולפרסם את שירותי המשרד, האתר אינו מציע ואינו מתיימר להציע כל שירות. המשרד עשוי לשנות מעת לעת ובכל עת את התכנים, המידע, ומגוון השירותים המשפטיים אותם מציע המשרד באמצעות האתר. זאת ללא כל הודעה ועל פי שיקול דעתו הבלעדי.
    • המידע המוצג באתר הינו כללי וחלקי בלבד ואינו נותן מענה למקרים ספציפיים. אין בתוכן המוצג באתר משום המלצה, חוות דעת משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או עסקי, התוכן ו/או המידע המוצג באתר אינו מתיימר להיות שלם ו/או נכון ו/או מדויק ו'/או מקיף ו/או עדכני, ו/או ממצה. ולפיכך אין להסתמך עליו. המשרד אינו נושא באחריות כלשהי לכל הסתמכות על התכנים ו/או המידע המוצגים באתר ו/או בנכסים הדיגיטליים הקשורים במשרד.
    • השימוש באתר ולרבות הזנת הפרטים אינה יוצרת כל התקשרות עסקית בין המשרד לבין הגולש, יודגש כי אף יצירת קשר עם המשרד לברור צרכים אינה מהווה התקשרות עם המשרד ואינה יוצרת יחסי עו"ד – לקוח. כל התקשרות עם המשרד תיעשה באופן פרטני ובכתב בלבד.
    • ייעוץ משפטי מקיף ופרטני בסוגייה ספציפית של גולש הינו כרוך בתשלום, ולא יבוצע באמצעות האתר. קבלת שירותים משפטיים מכל סוג על ידי המשרד כפופה לבדיקת התאמה מקדמית ותשלום שכר טרחת עו"ד. המשרד אינו חייב להעניק כל שירות, ואינו חייב להעניק שירות מסויים או שירות כלשהו לכל אדם, אלא למי אשר המשרד סבור כי קיימת התאמה בין צרכיו לבין השירות המוצע ע"י המשרד.
    • במידה ונוצר קשר בין גולש לבין מי מצוות המשרד, והמשרד סבור כי לא קיימת התאמה בין השירות אותו מעוניין לספק המשרד לבין השירות הנדרש על ידי הגולש, רשאי המשרד להפנות את הגולש לקבלת שירות מצד שלישי כלשהו. במקרה זה, למשרד לא תהיה כל אחריות לכל התקשרות, שירות, מוצר או נזק העשויים להגרם לגולש כתוצאה מהתקשרותו עם צד שלישי כלשהו. התקשרות עם המשרד תיעשה ע"י הסכם למתן שירותים משפטיים אשר המשרד צד לו, ובכפוף לתשלום שכר טרחה למשרד, זאת בלבד.
    • עלות השירותים המשפטיים תיקבע באופן בלעדי וקונקרטי בכל עניין וביחס לכל לקוח ספציפי, על פי שיקול דעתו הבלעדי של המשרד.
  4. קניין רוחני
    • התכנים והמידע המוצגים באתר והנכסים הדיגיטליים ו/או בכל אמצעי המקושר לאתר נועדו לצפייה בלבד. אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או לעשות כל שימוש מלבד צפיה בתכנים ובמידע בכל דרך ולרבות באתרי אינטרנט אחרים, יישומונים, רשימות דיוור, אמצעי אכסון ו/או פרסומים מכל סוג ולכל מטרה (לרבות למטרה שאינה מסחרית) אין להציג תכנים ולרבות מידע טקסטואלי, צילומים, תמונות, עיצובים, סמלים, סמלילים, רשימות, מאמרים, סרטונים או כל תוכן אחר המוצגים באתר, ואין לשכפלם ו/או להעתיקם, ו/או, ליצור קישורים עבורם בכל דרך ובכל אמצעי ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר ו/או קוד תקשורת המשנים את עיצובם, ו/או סדרם ו/או מחסירים מהם ו/או מוסיפים להם תכנים כלשהם. אלא אם ניתן לכך אישור מראש ובכתב מהמשרד.
    • למען הסר ספק המשרד הינו בעל זכויות הקניין הרוחני ולרבות זכויות היוצרים בכל התכנים המוצגים באתר למעט תכנים אשר המשרד הינו בעל רישיון שימוש בהם.
    • מטרת התכנים המוצגים באתר נועדה כאמור לצורך צפיה בלבד, זכויות הקניין הרוחני שייכות למשרד. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, ליצור מצג פומבי, ביצוע פומבי, עיבוד, יצירה נגזרת של כל תוכן המוצג באתר ו/או בנכסים הדיגיטליים הקשורים בו, אלא אם ניתן לכך אישור מראש ובכתב מהמשרד ובהתאם לתנאים כפי שיוסכמו בין הצדדים ככל ויוסכמו.
  5. העדר אחריות נזיקית ו/או אחרת

המשרד לא יהיה אחראי לנזק, ישיר או עקיף, אשר ייגרם לגולש כתוצאה מהסתמכות על תכנים ו/או על מידע ו/או אף אם הובילו ליצירת תקשורת במטרה לבחון צורכי הגולש ולבדוק מידת התאמתו לשירותי המשרד. ואין לייחס לשיחה ו/או התכתבות ו/או העברת מידע ו/או מסרים בדרך אחרת משום שירות ושאו ייעוץ משפטי, אלא אם הוגדרו ככאלו ע"י המשרד ושולם שכר טרחה עבור השירות.

למען הסר ספק, המשרד לא יהיה אחראי בשום מקרה לכל נזק ו/או אבדן רווח ככל שיגרמו לגולש כתוצאה עם יצירת קשר של הגולש עם צד שלישי אף אם שירותיו של אותו צד שלישי פורסמו באמצעות האתר ו/או אם הוצע לגולש לפנות לאותו צד שלישי ע"י המשרד.

 

תנאי שימוש אלו עודכנו בחודש יולי 2022